In: English Teaching Forum 2011, Volume 49, Number 3Format(s): Text
The author discusses a school-wide campaign to promote the use of English. This six-week campaign, called Eyes on English, was created for Early Childhood and Elementary divisions, but is noted to be flexible for other grade levels. Throughout the article, the author expresses the importance of this program as well as provides a basic activity that can help teachers increase English usage.
กล่าวถึงการรณรงค์โรงเรียนส่งเสริมการใช้ภาษาอังกฤษ กิจกรรมนี้จัดหกสัปดาห์ที่เรียกว่าตาอังกฤษ, ถูกสร้างขึ้นสำหรับเด็กปฐมวัยและหน่วยงานประถม แต่เป็นข้อสังเกตที่จะมีความยืดหยุ่นสำหรับระดับชั้นอื่น ๆ ตลอดบทความนี้ผู้เขียนเป็นการแสดงออกถึงความสำคัญของโปรแกรมนี้เช่นเดียวกับให้กิจกรรมพื้นฐานที่สามารถช่วยให้ครูเพิ่มการใช้ภาษาอังกฤษ
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น